Words don't come easy- Song Basic Level


Hoy podrás practicar audio en inglés con esta hermosa canción de la década de los ochenta, cantada por su creador, el francés F.R David.
Espero la disfrutes y practiques completando la letra de la canción que está a continuación.
Si lo deseas puedes enviármela a mi correo info.canadian@gmail.com



Words, don't come easy to me

How can I ________ a way to make you _________

I Love You Words don't come easy

Words, don't come easy to me

This is the __________ way for me to say

I Love You Words don't come easy

Well I'm just a music man

Melody's so far my best _________

But my _________are coming out wrong and

I reveal my heart to you and Hope

that you _____________ it's true cause

Words, don't come easy to me

How can I ________ a way to make you _________I love

You Words don't come easy

This is just a simple _________

That I've made for you on my own

There's no hidden meaning you know when I ______________

I say I love you honey ______________believe

I really do cause Words, don't come easy to me

How can I __________ a way to make you __________

I Love You Words don't come easy

It isn't easy Words don't come easy

Words, don't come easy to me

How can I ___________ a way to make

you __________I Love You Words don't come easy

Don't come easy to me

This is the ______________ way for me to say

I Love You Words don't come easy

Words don't come easy